måndag, januari 07, 2013

Vårlängtan

Crime City bjuder på barmark och grönt gräs. Regn. Grå himmel och fuktiga gångbanor. Saker och ting är precis som vanligt alltså. Det bor en längtan efter vår i mitt bröst och den är ovanligt stor, jag brukar annars kunna njuta av julen men inte i år, inte alls på samma sätt som vanligt. Jag vill ha knarriga tulpaner, blå himmel och varma solstrålar, uterull och picnick. Jag vill ha vår. I väntan på att den kommer så kastar jag ut julgranen och möblerar om.

1 kommentar:

Anonym sa...

Thanks for any other informative site. The place else could I am
getting that kind of information written in such a perfect method?
I have a venture that I'm simply now running on, and I've
been at the look out for such info.

Stop by my page - acheter des vues sur youtube